FAQ

  • Waar kan ik mijn auto parkeren terwijl ik de sleutels ophaal?

    • Het is verboden om te stationeren in de zijstraten van de Promenade. U kunt uw auto parkeren in de Van Iseghemlaan, ondergronds (Parking Kursaal) of in de nabijgelegen straten (allemaal betalend).

  • Kunnen we lakens en handdoeken huren?

    • Lakens en handdoeken zijn niet inbegrepen in de huurprijs. U dient dit zelf mee te brengen.
  • Hoeveel bedraagt mijn voorschot?

    • Uw voorschot bedraagt 50% van de huurprijs.
  • Wanneer moet ik mijn saldo betalen?

    • U krijgt 3 weken voor aankomst een overschrijvingsformulier toegestuurd/doorgemaild om het saldo te betalen.
  • Hoeveel bedraagt de waarborg? Wanneer krijg ik mijn waarborg terug?

    • De waarborg bedraagt € 300 (periodes tot 1 maand) en u ontvangt deze 3 weken na uw vertrek terug. Bij opgemerkte schade contacteren wij u.
  • Is er een mogelijkheid om appartementen te bezichtigen vooraleer te reserveren?

    • Ja, u kunt een afspraak maken om maximum 3 appartementen te bezichtigen.
  • Waar haal ik de sleutels op? Vanaf hoe laat kan ik de sleutels ophalen? Wat na openingsuren?

    • U haalt de sleutels op in ons kantoor op de Albert I Promenade 48. Dit kan vanaf 15u00 tot 17u30. Na openingstijd is er een mogelijkheid om de sleutels te verkrijgen via een sleutelkluisje (enkel als het saldo vereffend is).
  • Hoeveel sets sleutels ontvangen we?

    • U krijgt twee sleutelsets. Indien er een garage/parking bij het appartement hoort, dan krijgt u hier 1 set sleutels van.
  • Ik heb een appartement gehuurd waar een garage/parking bij hoort. Waar bevindt die zich?

    • Praktische informatie ontvangt u bij aankomst.
  • Is energieverbruik inbegrepen?

    • Het normale verbruik is inbegrepen.
  • Mag ik mijn huisdier meebrengen?

    • Per appartement staat vermeld of huisdieren toegelaten zijn. Is het toegelaten, dan betaalt u een supplement voor uw huisdier van € 15 / verblijf.

  • Kan ik een kinderbed of kinderstoel reserveren?

    • U kunt een kinderbed (€ 10 / verblijf) en/of een kinderstoel (€ 5 / verblijf) reserveren. Dit is te betalen op kantoor bij aankomst.
    • Reserveren is aan te raden.
  • Kan ik een optie krijgen op een appartement?

    • Ons kantoor werkt niet met opties. U kunt wel bij vertrek reeds reserveren voor een volgende periode.
  • Wat zijn jullie openingsdagen?

    • Ons kantoor is gesloten op woensdag, zon- en feestdagen. Wanneer een drukke aankomst- en/of vertrekdag op een woensdag, zon- of feestdag valt, zal het kantoor uitzonderlijk open zijn van 10u00 tot 14u00. Huurders die op dergelijke dagen aankomen of vertrekken, worden hiervan tijdig op de hoogte gebracht.
  • Wat bij annulatie?

    • Er is een beperkte annulatieregeling inbegrepen in uw huurprijs. Annuleren kan in geval van overlijden, hospitalisatie of ziekte. Bij afgifte van de vereiste attesten, betalen wij u het reeds betaalde bedrag terug na aftrek van een administratieve kost (na afloop huurperiode).
  • Hoe laat moet ik de sleutels afgeven en waar? Komt er iemand mee om het appartement te controleren?

    • De sleutels worden afgegeven op kantoor om 10u00 op de dag van vertrek.
    • Is het kantoor gesloten op de dag van vertrek, dan werpt u de sleutels om 10u00 in de brievenbus van ons kantoor.
    • Wij controleren alle appartementen pas in de namiddag.
  • Wat met mijn huisvuil?

    • U krijgt bij aankomst duidelijke instructies over de afvalregeling in het gebouw waar u huurt.
  • Kan ik vroeger of later aankomen/vertrekken?

    • U kunt dit aanvragen bij ons op kantoor, enkele dagen voor aankomst. Afhankelijk van de bezetting van het appartement, kan het uitzonderlijk toegestaan worden om eerder aan te komen/later te vertrekken.
  • Maken jullie een plaatsbeschrijving op?    

    • Voor uw aankomst wordt het appartement gecontroleerd door onze diensten. Wij vragen u om bij aankomst uw opmerkingen aangaande het appartement te noteren en ons binnen de 24h terug te bezorgen.
  • Nazicht van de vakantiewoning